מי אנחנו ?

פיקסי שייך לקבוצת סופר אלקטריק ס.פ. בע"מ. החברה פועלת מאז שנת 2010, בתחילה כחברה שמספקת ללקוחותיה טכנאים לתיקון מוצרי חשמל ובחמשת השנים האחרונות כחברה אשר מספקת שירותי תיקונים למנויים לכל התקלות בבית :

כל מוצרי החשמל בבית

דודי שמש וחשמל

מזגנים

תיקון סלולר (עד הבית!)

מחשבים ניידים ואישיים

חשמלאים

שרברבים

הנדימן

מנעולנים

מדבירים

שירותי דרך

פיקסי עובדת לפי מודל מנוי חודשי ומספקת שירות מהיר, מקצועי והגון למנוייה בלבד.

לפיקסי חטיבת שירות מקצועית המונה אנשי מקצוע ומנוהלת על ידי טכנאי בעל ותק של 42(!) שנה. לקוחות הפונים למחלקה זו מתבקשים לפרט לגבי התקלה בגינה התקשרו, מקבלים טיפים לתחזוקה נכונה או לתיקון מהיר של התקלה ומקבלים איש מקצוע המותאם להם אישית לפי סוג המוצר, סוג התקלה ואזור המגורים.

לפיקסי מערכת מחשב משוכללת אשר מתעדת תקלות אצל הלקוח ומייעלת את התחזוקה מהירות ואיכות התיקון אצל הלקוח, עד לרמת הלקוח הספציפי.

מה מצב השוק בישראל היום?

  • לכל תקלה בבית יש להתאים איש מקצוע בנפרד
  • למעט חשמלאי וטכנאי גז, אין צורך ברישיון מיוחד כדי להיות איש מקצוע בישראל. כל אדם יכול לגשת ולרכוש ארגז כלים ולהכריז על עצמו כטכנאי.
  • אנשי מקצוע היום מפרסמים עצמם באינטרנט כאשר כיום ניתן בנקל לרכוש תגובות טובות ודירוגים גבוהים.
  • אין כל דרך לדעת האם איש המקצוע הוא בעל ניסיון, האם ביצע עבודתו נאמנה ומקצועית והאם הוא באמת איש מקצוע.
  • כל ביקור של איש מקצוע עולה בין 250 ל 500 ₪. לא ניתן לקבל חוות דעת או התייעצות ללא תשלום.
  • האינטרס המובהק והברור של כל איש מקצוע שמגיע לבית לקוח פרטי הוא להוציא ממנו כמה שיותר כסף.
  • המחיר שתשלמו לאיש מקצוע אינו ידוע מראש ועבודתו אינה ברורה ללקוח הממוצע. הלקוח ישלם כל סכום שיבקש איש המקצוע בסיום עבודתו.
  • לעולם לא תוכלו לדעת האם האדם שנכנס אליכם הביתה הוא אדם אמין והאם הוא באמת מי שהוא מצהיר על עצמו.
  • איש המקצוע יודע שזוהי קריאה חד-פעמית. קרוב לוודאי שחווית השירות תהיה בהתאם לכך.
  • במקרה של תקלה חוזרת, ברוב המקרים איש המקצוע יתנער ויבקש תשלום נוסף. אין אחריות אמיתית לאיכות התיקון.
  • סקר המועצה לצרכנות קבע כי אנשי מקצוע לבית נמצאים במקום השלישי בתלונות צרכנים

מה מרוויחים לקוחות פיקסי ?

  • מעל 150 אנשי מקצוע אמינים, הגונים וזמינים בפריסה ארצית
  • פיקסי מתאים אישית את איש מקצוע מטעמו לפי המוצר, אופי התקלה ואזור המגורים.
  • לפיקסי מערכת מחשב ייחודית אשר עוזרת לספק מידע והתאמה ספציפית לצורכי לקוחותיו באופן אישי
  • פיקסי בדק, סינן מפקח ואחראי על אנשי המקצוע שלו
  • אנשי המקצוע הם בעלי תעודות, ניסיון ומוכרים אישית לצוות פיקסי. אנשי המקצוע הם שכירים אצל פיקסי או עצמאיים עם הסכמים חתומים כך שפרטיהם האמיתיים אומתו על ידי פיקסי.
  • פיקסי מתאם את איש המקצוע לפי נוחות וזמינות הלקוח
  • כל אנשי המקצוע לבית במקום אחד. זמינות פתיחת קריאה 24 שעות ביממה באפליקציה, בווטסאפ, באימייל, באתר אינטרנט, בפקס ובטלפון (עד 15:00).
  • חטיבת שירות לקוחות מקצועית אשר ישאלו שאלות מכוונות, יעניקו ייעוץ ויפתרו חלק מהתקלות גם בטלפון וללא צורך הגעת טכנאי.
  • האינטרס המובהק של פיקסי הוא שהמוצר יפעל תקין ולאורך זמן. בזכות המנוי החודשי, אין תוספת תשלום על תיקונים והמחיר ידוע מראש לכל תקלה ובעיה. אף איש מקצוע לא יכול לרמות את הלקוח. פיקסי משלם הכל. פיקסי מול איש המקצוע ולא הלקוח
  • מחלקת קשרי הלקוחות של פיקסי דואגים ליצור קשר עם כל לקוח ולוודא כי הוא שבע רצון.
  • פיקסי מבקר את לקוחותיו תדיר ומספק הדרכות וטיפים לשמירה ותחזוקה נכונה לבית
  • פיקסי בודק ומפקח על אנשי המקצוע שלו
  • לקוח שלא מרוצה מהשירות של פיקסי יתנתק מפיקסי בקלות ולכן פיקסי צריך לדאוג לחוויית שירות טובה ורמת שביעות רצון גבוהה.
  • פיקסי נותן אחריות מלאה לכל תיקון שהוא מבצע
  • כל הנתונים בכפוף לכתב השירות של פיקסי המופיע באתר fixy.co.il . כתב השירות של פיקסי הוא המקיף ביותר בישראל.

 

הצטרפו לפיקסי עוד היום!

גלילה לראש העמוד

מנויי פיקסי

גם בימים של קורונה וסגר כללי, 

פיקסי ממשיך לתת שירות מהיר וחיוני למנויים שלו : 

קצר חשמלי בבית, מקרר מושבת, מכונת כביסה, טלויזיה, סלולר, מחשב ועוד… כל אלה מוצרים חיוניים בבית ובזמן שלא יהיה מי שיתקן, בזמן של תלונות רבות על אנשי מקצוע שמפריזים במחיר, פיקסי הוכרז כשירות חיוני וממשיך לתת שירות למנויים.

אנו בפיקסי מחוייבים למנויים שלנו: אנו ממשיכים לתת שירות מהבית, הטכנאים ואנשי המקצוע מגיעים לבתי המנויים במיגון מלא: כפפות, מסכות וג'ל. 

מנוי בפיקסי הוא חובה בימים אלה!

לפני שיעקוץ אותך איש מקצוע

השאירו טלפון וקבלו ביקור של איש מקצוע חינם

למצטרפים חדשים בלבד

השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם