יש גורמים רבים שיכולים ליצור סתימה בשירותים. בבתים ישנים פעמים רבות מדובר בבלאי שנוצר בתוך הצנרת של הבית או במערכת הביוב הכללית. בבתים חדשים סתימה בשירותים נגרמת לרוב עקב שימוש פוגע של בני הבית בצנרת , כמו למשל השלכת מוצרי הגינה לתוך האסלה – מגבונים, טמפונים ותחבושות לתוך האסלה.

אם הבית שלכם סובל מסתימות חוזרות ונשנות בשירותים כדאי שתבדקו מספר גורמים:

  1. האם אתם מקפידים על שימוש אחראי באסלה, בכיור ובאמבטיה כמו המנעות מהשלכת פסולת שיוצרת סתימות, הצטברות שיערות, שומן וכל מיני גופים זרים שעלולים להיתקע בצנרת

  2. האם הצנרת תקינה ומחוברת באופן תקין. האם אין בעיה בגומיות ובחיבור שלהן.

  3. האם הכלים הסניטרים המתוקנים בשירותים תקינים

כדי למנוע סתימה בשירותים, סתימה באסלה, סתימה בכיור וסתימה באמבטיה

ההמלצה הראשונה שמומחי FIXY רוצים לשתף איתכם היא למנוע הצטברות של שער בתוך הצנרת.  שיער שמתערבב עם פסולת או שומן יוצר מאין פקק בתוך הצנרת ומונע ניקוז תקין של מים. כמו כן, אם יש ילדים קטנים בבית, וודאו שהם לא משליכים לאסלה חפצים שיכולים להיתקע בצנרת וליצור סתימה.

אך אם קרה הדבר ונתקעתם עם סתימה בשירותים, להלן מספר דרכים לשחרר אותה:


1. הצטיידו בפומפה – כלי עבודה חובה בכל בית.  הפומפה מושכת פסולת מהצנרת באמצעות וואקום ויעילה במקרים של סתימה קלה שנגרמה כתוצאה מהצטברות של שיערות או שומן. במידה והסתימה לא נפתחה השתמשו ב"ספירלה" (קפיץ מתכתי בעל ידית). סובבו את ידית הקפיץ והחדירו אותו לתוך האסלה. סביר להניח כי כעת הבאתם למצב של שחרור סתימה באסלה.

2. לאנשים שדוגלים בשימוש חומרים אקולוגיים ידידותיים לסביבה  –  תכינו עצמאית תערובת של אבקת סודה לשתייה בתוספת מלח אנגלי. ערבבו את החומרים עם מים רותחים ושפכו לכיור או לאסלה. המתינו מספר דקות ותנו לחומר להמיס את הפסולת.

3. תכשירים כימיים  – קיימים מגוון תכשירים כימיים לשחרור סתימות בשירותים. את החומרים הללו ניתן לרכוש בכל חנות כלי בית, מכולת או חנות כלי עבודה.  השתדלו להימנע משימוש בחומרים כימיקלים שונים בעת פתיחת סתימה באסלה, כיוון שיעילותם היא אולי מיידית אך לעיתים הם רק פותרים את הבעיה באופן זמני.

4. ביובית  – הביובית עובדת על שטיפת הצנרת בלחץ מים גבוה ומאפשרת לפתוח סתימות קשות ומורכבות.

5. הזמנת אינסטלטור – במידה וניסיתם את כל הדרכים עליהן פירטנו והסתימה לא משתחררת, ככל הנראה מדובר בסתימה שנמצאת בחלקים העמוקים יותר ולכן אין מנוס מלהזמין אינסטלטור.

בפיקסי שירותי סופר אלקטריק תיהנו משירותי אינסטלציה

יחד עם כל שירותי התיקונים לבית תחת קורת גג אחת כחלק מהמנוי החודשי.  ניתן לפנות אלינו 24/7 דרך פתיחת קריאה באפליקציה, או בכל אחד מערוצי השירות העומדים לרשותכם. אנשי המקצוע שלנו עובדים בפריסה ארצית וידאגו לספק לכם שירות מקצועי עם אחריות מלאה על התיקון.

זכרו! את הסתימות באסלה אנו יוצרים, אם נקפיד נמנע סתימות בעתיד.
 
FIXY – קליק קטן והכל מתוקן

גלילה לראש העמוד

מנויי פיקסי

גם בימים של מצב חירום, 

פיקסי ממשיך לתת שירות מהיר וחיוני למנויים שלו : 

קצר חשמלי בבית, מקרר מושבת, מכונת כביסה, טלויזיה, סלולר, מחשב ועוד… כל אלה מוצרים חיוניים בבית ובזמן שלא יהיה מי שיתקן, בזמן של תלונות רבות על אנשי מקצוע שמפריזים במחיר, פיקסי הוכרז כשירות חיוני וממשיך לתת שירות למנויים.

פנו אלינו בכל תקלה


לפני שיעקוץ אותך איש מקצוע

השאירו טלפון וקבלו ביקור של איש מקצוע חינם

למצטרפים חדשים בלבד

השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם