איך לתקן לבד תקלות נפוצות במכונת כביסה

מכונת הכביסה היא אחד ממכשירי החשמל הכי שימושיים בבית. קלקול של מכונת כביסה והמתנה לטכנאי יכולה ליצור אי נוחות של ממש. במאמר זה צוות המומחים של FIXY ריכז עבורכם את התקלות הנפוצות ביותר במכונת הכביסה, עם הסבר על מקור הבעיה ודרך פתרונה.

מכונת כביסה נוזלת

נזילה במכונת כביסה נגרמת במספר מקרים:

– כאשר יש סדק או חור בצינור

– הצינור בגובה לא תקין

במקרים כאלה יש צורך להחליף את הצינור או לחבר אותו בגובה הנדרש. ניתן לנסות לעשות את התיקון לבד, ואם לא מתסדרים אפשר לפתוח קריאה לטכנאי מכונות כביסה באפליקציה פיקסי.

המכונה הופעלה אך הבגדים יבשים

אם הפעלתם מכונה, אך במקום להזרים מים אתם שומעים רעשים והבגדים נותרו יבשים, עליכם לבדוק את החיבור של הצינור. יתכן וברז המים סגור, או שקיימת סתימה בצינור. במקרה כזה תוכלו לפתוח את הסתימה עם הידיים באופן עצמאי או פשוט לפתוח את ברז המים. אם הבעיה נשארה בעינה, יש לקרוא לטכנאי מכונות כביסה.

כפתורים תקועים בלוח הבקרה

תקלה כזו לרוב לא מאפיינת מכונות כביסה מכניות. במקרה ויש לכם מכונה ישנה יותר עם לוח בקרה ועל גביו כפתורים תקועים, נסו פשוט לשחק איתם מעט עד שיחזרו למצב התקין. אם לא עוזר, צריך לפרק את הלוח.  במקרה כזה מומלץ לא לפרק אותו לבד אלא לקרוא לטכנאי מכונות כביסה.

המכונה לא מפעילה את התכנית הרצויה

תקלה כזו מקורה בכרטיס החכם /כרטיס פיקוד היושב בתוך לוח בקרה דיגיטאלי. הכרטיס אחראי על התאמת התוכניות, הגדרת מהירות הסחיטה והטמפרטורה. ברגע שיש תקלה בלוח, לא יהיה ניתן להמשיך ולהפעיל את מכונת הכביסה ללא התערבות של טכנאי אשר בדרך כלל ישלח את הכרטיס לשיפוץ (כלול ללא תשלום בכתב השירות של פיקסי) ובמקרים בהם לא ניתן לשפץ, יחליף לכרטיס חדש.

המים לא חמים מספיק/ המים חמים מדי

כשיש בעיה עם הטמפרטורה של המים, היא מצביעה על תקלה בתרמוסטט. זהו החלק שאחראי על וויסות טמפרטורת המים והתאמתה לתוכנה שנבחרה.
התרמוסטט זהו רכיב פנימי הנמצא בגוף המכונה ולכן לצורך תיקונו יש לפתוח קריאה באפליקציה של FIXY להזמנת טכנאי מכונת כביסה.

המכונה איטית/מהירה ורועשת מדי

פעולה איטית, מהירה מדי או רועשת של המכונה יכולה להעיד על בעיה במנוע התוף, בכבל, או בחגורה אשר מחזיקה אותו. התוף זהו החלק המרכזי של מכונת הכביסה ותקלה שכזו משבשת את הפעילות של המכונה כמעט לגמרי. במקרה כזה אין מנוס מלקרוא לטכנאי כדי שיטפל בתקלה.

המכונה מפסיקה באמצע הפעולה

מקור התקלה בטיימר, שאחראי לפקח על הזמן של כל שלב בפעילות של המכונה. כאשר יש בעיה בזמנים של אחד השלבים, סימן שהגיע העת לטפל בטיימר. אך תחילה, וודאו שלא התבלבלתם בבחירת התוכנה שהפעלתם.

אז לפני שאתם מתחילים לחפש המלצות לטכנאי מכונות כביסה, לעשות טלפונים ולהמתין שעות לטכנאי, אנחנו מזמינים אתכם לפתוח קריאה באפליקציה של פיקסי. פיקסי מחזיק מעל  150 טכנאים בפריסה ארצית בפיקוח ובאחריות שלנו שמוכנים לקבל מכם, המנויים של פיקסי, קריאות בכל עת והכל במנוי קטן ומשתלם. כל הטכנאים שלנו בעלי תעודה מקצועית ותעודה מטעם משרד התמ"ת, עוברים סינון קפדני ומחויבים לסטנדרט שירות גבוה, להוגנות ולמצוינות.

 

Like this article?

Share on Facebook
Share on Twitter
Share on Linkdin
Share on Pinterest

Leave a comment

גלילה לראש העמוד

מנויי פיקסי

גם בימים של מצב חירום, 

פיקסי ממשיך לתת שירות מהיר וחיוני למנויים שלו : 

קצר חשמלי בבית, מקרר מושבת, מכונת כביסה, טלויזיה, סלולר, מחשב ועוד… כל אלה מוצרים חיוניים בבית ובזמן שלא יהיה מי שיתקן, בזמן של תלונות רבות על אנשי מקצוע שמפריזים במחיר, פיקסי הוכרז כשירות חיוני וממשיך לתת שירות למנויים.

פנו אלינו בכל תקלה


לפני שיעקוץ אותך איש מקצוע

השאירו טלפון וקבלו ביקור של איש מקצוע חינם

למצטרפים חדשים בלבד

השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם