החורף הקשה כבר כאן!

החורף הקשה בישראל כבר כאן: 3 דרכים לשמירה על בית יבש ומוגן מפני הסערה

העולם נחלק לשני סוגים של אנשים – אנשים של קיץ ואנשים שפשוט מכורים לעונה הקרה. אז החורף של 2020 הגיע והוא ככל הנראה אחד החורפים הקשים ביותר שתועדו בישראל בשנים האחרונות. כמות המשקעים עולה על כל הציפיות ומפתיעה כל תחזית מזג אוויר, מקצועית ככל שתהיה. כך שאין זה משנה אם אתם אנשים של קיץ או חורף, כדאי שתערכו לחורף מטורף כבר עכשיו.

אז כיצד נערכים לחורף גשום במיוחד? ומה מומלץ לעשות כדי לשמור על היקר לנו מכל – על הבית שלנו? חברת פיקסי, המציעה מנוי לשירותי תחזוקה ותיקונים לבית, ריכזה עבורכם 3 טיפים חשובים, אשר עשויים להציל את הבית שלכם מאסונות של הצפות, קצרים ולמנוע הוצאות ענקיות ומיותרות.

 

  1. בית חדש? בית ישן? כנראה שלגשם זה לא משנה.

נזילות, חדירת מים ורטיבות דרך הקירות והתקרות, הן ככל הנראה אחת התופעות הפופולריות ביותר הן בבתים חדשים והן במבנים ישנים. היערכות ואיטום הגגות באמצעות זפת או פתרונות אפקטיביים אחרים הם ללא ספק הפתרון האידאלי ביותר עבור מקרים מהסוג הזה, אך עבורם יש לשריין כמה ימים של שמש, שיבטיחו איכות עבודה טובה, יבשה ואיכותית.

המים חלחלו בקירות בכל זאת? מצאו מספר ימים של הפוגה מהגשמים או חכו לקיץ והרימו טלפון לבעל המקצוע המקצועי והמומלץ ביותר שתמצאו. ייבוש, חידוש וסיוד קירות רטובים היא מומחיות ואין להקל בה ראש. זכרו שקירות רטובים מייצרים עובש ועובש הוא רעל העובר באוויר לדרכי השימה של דיירי הבית.

  1. בדיקת מכשירי החשמל והתקנת מגני ברקים.

ימי החורף הקשים מביאים עמם רוחות ערות, קריסות עצים ועמודי חשמל ואיך לא גשם וברקים. אז אולי ברק לא יפגע בבית שלכם, אבל מזג האוויר שהשתגע, גורם פעמים רבות לקריסות של קווי מתח, שמפילים את החשמל בבתים שלכם. אלו והעומסים על מוצרי החשמל הביתיים מובילים למצב שאנחנו קוראים לו "קפץ החשמל". נפילת המתח וחזרתו וחוזר חלילה פוגע במכשירי החשמל המחוברים באותם רגעים לשקעים שלהם. בנוסף, התקנת מגני ברקים תגן על מכשירי החשמל שלכם ותמצע קצרים והרס של המכשירים היקרים שלכם – מקרר, מכונת כביסה, מזגן וכן הלאה.

  1. הגשמים מזיקים? ומה עם המזיקים שמזיקים?

לרבים מאתנו נדמה שדווקא עונת הקיץ היא שמביאה עמה כמות מזיקים גדולה ובעייתית כמו יתושים, מקקים ונמלים. אך דווקא בחורף, נראה כי המזיקים הגדולים יותר מחפשים מחסה חמים ונעים מפני הקור והגשם. עכברים הם המזיקים החורפיים הביתיים, שככל הנראה יבקרו בבית שלכם. הדברה והתקנת מלכודות ידידותיות מבעוד מועד, ימנעו הפתעות לא נעימות, במיוחד אם אתם גרים בבתים צמודי קרקע או בקומות נמוכות.

Like this article?

Share on Facebook
Share on Twitter
Share on Linkdin
Share on Pinterest

Leave a comment

גלילה לראש העמוד

מנויי פיקסי

גם בימים של מצב חירום, 

פיקסי ממשיך לתת שירות מהיר וחיוני למנויים שלו : 

קצר חשמלי בבית, מקרר מושבת, מכונת כביסה, טלויזיה, סלולר, מחשב ועוד… כל אלה מוצרים חיוניים בבית ובזמן שלא יהיה מי שיתקן, בזמן של תלונות רבות על אנשי מקצוע שמפריזים במחיר, פיקסי הוכרז כשירות חיוני וממשיך לתת שירות למנויים.

פנו אלינו בכל תקלה


לפני שיעקוץ אותך איש מקצוע

השאירו טלפון וקבלו ביקור של איש מקצוע חינם

למצטרפים חדשים בלבד

השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם