לא כל בעלי המקצוע צדיקים

לא כל בעלי המקצוע צדיקים: כך נשמור על הורינו מפני בעלי מקצוע לא ישרים

תוכניות תחקירים רבות לאורך השנים חשפו ועדיין חושפות בעלי מקצוע מתחומים שונים, שאינם ישרים וזאת בלשון המעטה. התוכניות הללו חושפות לא פעם אנשים רמאים, הגונבים, מסלפים ועושקים לקוחות, כשבמקרים רבים מדובר במבוגרים וקשישים. האוכלוסייה המבוגרת הפכה לטרף קל עבור נוכלים מהזן הזה, אשר מנצלים את תמימותם של הקשישים ולמעשה גונבים אותם לאור יום.

אנחנו יכולים לנסות ולהגן על הורינו, לבלות איתם עד כמה שניתן, להצמיד להם מטפלים סיעודיים או לשכן אותם בבתים בטוחים, אך למעשה רבים מהקשישים מנהלים אורח חיים עצמאי למדי, שלא מצריך או מאפשר פיקוח צמוד 24/7.

אז מהו הפתרון להגנה מקסימלית על ההורים וקרובים מבוגרים? כיצד נמנע מהם להיפגע על ידי בעלי מקצוע לא ישרים? נעזר אך ורק בשירותים בנמצאים תחת פיקוח, חברות גדולות ובטוחות, בעלות ביקורות מצוינות ומספר רב של לקוחות, כמו למשל חברת FIXY המתמחה במתן שירותי תחזוקה ותיקונים לבית ומרכזת תחת קורת גג אחת מגוון רחב של בעלי מקצוע – אינסטלטורים, אנשי קירור ומזגנים, חשמלאים, מדבירים וכדומה.

שאלנו את מנכ"ל החברה שגיב פלייסיגר, כיצד הם מבטיחים את ההגנה על הצרכן בחברתם וכיצד הם מתחייבים להגן על לקוחותיהם הקשישים מפני עושק של בעלי מקצוע רמאים:

"FIXY הוקמה לאחר שזיהינו את הצורך של רבים בריכוז של בעלי מקצוע ממגוון תחומים, תחת חברה אחת מקצועית ואמינה. מה שעשינו למעשה, הוא שאספנו תחת כנפי החברה את מיטב בעלי המקצוע מתחומי תחזוקת הבית ברחבי הארץ, והעסקנו אותם תחת הפיקוח שלנו. למעשה לקוחות FIXY מתנהלים אך ורק מול מוקד החברה ולא מול בעלי המקצוע. כך גם מודל התשלום אשר מבוסס על תשלום חודשי מינימאלי ולא על תשלום ישיר מול בעל המקצוע, דבר העלול להוות פתח לנוכלים ולניצול של לקוחות וגביית כספים מיותרים. יתרה מכך, אם חלילה קיים אצל הלקוח חוסר שביעות רצון מהשירות, ההתנהלות היא מול החברה, אשר שמה כנר לרגליה את נושא השירות ורמת שביעות הרצון של לקוחותיה"

רוצים להימנע מבעלי מקצוע לא ישרים ולהיות בטוחים שמי שמגיע לטפל בתקלות של יקירכם הוא אכן אדם מקצועי, מוסמך וישר? פתחו קריאה באחד ממוקדי החברות הגדולות, ותהיו בטוחים שמי שמגיע אליכם הוא לא פחות מבעל מקצוע אמין שהוכשר למשימה.

Like this article?

Share on Facebook
Share on Twitter
Share on Linkdin
Share on Pinterest

Leave a comment

גלילה לראש העמוד

מנויי פיקסי

גם בימים של מצב חירום, 

פיקסי ממשיך לתת שירות מהיר וחיוני למנויים שלו : 

קצר חשמלי בבית, מקרר מושבת, מכונת כביסה, טלויזיה, סלולר, מחשב ועוד… כל אלה מוצרים חיוניים בבית ובזמן שלא יהיה מי שיתקן, בזמן של תלונות רבות על אנשי מקצוע שמפריזים במחיר, פיקסי הוכרז כשירות חיוני וממשיך לתת שירות למנויים.

פנו אלינו בכל תקלה


לפני שיעקוץ אותך איש מקצוע

השאירו טלפון וקבלו ביקור של איש מקצוע חינם

למצטרפים חדשים בלבד

השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם