מדוע מודל פיקסי עדיף על מודלים אחרים?

מדוע עדיף מודל מנוי כמו של פיקסי על טכנאי פרטי לפי קריאה:

סקר המועצה לצרכנות שהתפרסם לאחרונה קובע כי אנשי מקצוע פרטיים לבית נמצאים במקום שלישי בתלונות צרכנים בישראל!

נושא מודל טכנאי פרטי מודל פיקסי
זמן חיפוש איש מקצוע מתאים כל אנשי המקצוע זמינים
מחיר 1.      האינטרס של איש מקצוע פרטי הוא להוציא מהלקוח כמה שיותר כסף

2.      המחיר לא ידוע

1.      האינטרס של פיקסי הוא שהמכשיר יפעל בצורה תקינה וללא תקלות

בכל מקרה פיקסי משלם

2.      המחיר ידוע מראש וסמלי

איכות ומקצועיות 1.      אין כל דרך לדעת האם איש המקצוע עושה עבודה טובה

2.      אתם לא באמת יודעים מי נכנס אליכם הביתה

1.      פיקסי בודקים ומפקחים על אנשי המקצוע

2.      כל אנשי המקצוע הם שכירים של פיקסי או מצויים בהסכם עבודה עימם. כל הפרטים אצל פיקסי ופיקסי מכירים אותם באופן אישי ובעלי ניסיון עבודה עימם

שירות 1.      בשל הפיזור הרב של אנשי מקצוע שונים ותקלות שונות, איש המקצוע יודע שככל הנראה התיקון אצל הלקוח יהיה חד פעמי. גם השירות בהתאם לכך. 1.      לקוח שלא יקבל שירות טוב יתנתק מהמנוי שלו ויפסיק לשלם ולכן פיקסי מחויבים לשירות מהיר, אמין ומצוין.
נוחות לכל תקלה איש מקצוע אחר כל אנשי המקצוע במקום אחד
אחריות ברוב המקרים איש מקצוע פרטי יתנער מאחריות במקרה שתקלה חזרה פיקסי נותנים אחריות מלאה לכל תיקון שביצעו
תחזוקה והדרכה אין פיקסי שולח לכל מנוי טכנאי חינם לתיקונים קלים קיימים והדרכה על תחזוקה נכונה של הבית.

 

 

 

החיים המודרניים, בתמיכת הטכנולוגיה, מביאים לנו הרבה מאוד נוחות. יש לנו טלפון סלולרי, מים שמגיעים עד הבית, בבית ישנם מגוון מוצרים חשמל אשר מסייעים לנו בפעולות היום יום והופכות אותן ליותר פשוטות ומהירות. יש לנו מקרר בו אנו מאחסנים את מוצרי המזון; מזגנים ותנורי חימום חשמליים לבקרת טמפרטורה בבית; תנור לאפייה; דוד חשמלי ועוד מבחר של מכשירים אחרים.

 

כאשר יש תקלה בבית, הנוחות שלנו נפגעת וזה משבש לנו את פעולות החיים שאנו רגילים לעשות בעזרתם. חלקם ממש קריטיים ואחרים קצת פחות. התקלות בבית רבות ומגוונות: היום זה המקרר, מחר זה המזגן, קצר חשמלי בבית, נזילה מברז, סתימה באמבטיה או המיקרוגל.

למשל כאשר מתקלקל לנו המקרר או יש סתימה בשירותים אנו צריכים שירות מיידי, מכשירי חשמל אחרים כמו למשל תנור האפייה יכולים להיות קצת פחות דחופים, אך עדיין נזדקק בסופו של דבר לטכנאים ואנשי מקצוע אשר יפתרו לנו את הבעיה. לצורך כך אנו זקוקים לאנשי מקצוע אמינים והגונים שאפשר לסמוך על המילה שלהם גם לגבי השירות, גם לגבי המקצועיות וגם לגבי המחיר.

 

תקלות אחרות בבית (או: מישהו יכול להסתדר בלי מכשיר סלולרי?)

מלבד מוצרי החשמל החשובים מאוד בבית, כולנו נזקקים מידי פעם לשירות של טכנאים בבית. זה יכול להיות חשמלאי שמתקין לכם מאוורר תקרה או מטפל בקצר חשמלי; טכנאי שיבדוק את זליגת הגז במזגן; מנעולן להחלפת צילינדר, מכשיר סלולרי שהתקלקל או כל איש מקצוע אחר. כל שירות שכזה הוא מומחיות בפני עצמה, מומחיות הדורשת הכשרה מקצועית וניסיון. בפועל זה גורם לכם להיות תלויים באנשי מקצוע שונים והתנהלות נפרדת מול כל אחד מהם .זה יוצר חוסר נוחות, בזבוז זמן, עלויות גבוהות וגם לא מעט תסכול כתוצאה מהעבודה מול טכנאים, שאולי עושים עבודה טובה, אך מכיוון שהם עסק של אדם אחד קשה מאוד להתנהל מולם. כולנו רואים ושומעים על בעיות האמינות הקשות של טכנאים בישראל בתוכניות טלוויזיה שונות ("יצאת צדיק") וראינו שטכנאים פרטיים נמצאים במקום השלישי בתלונות של ישראלים (להוסיף קישור לדהמרקר).

האם ידעתם שמלבד טכנאי גז וחשמלאי,  על פי החוק יכול כל אדם לרכוש לעצמו סט כלים ולהכריז שהוא טכנאי?

 

בעיה זו ממחישה לנו כמה חשוב לקבל שירות המרוכז בחברה אחת מקצועית אשר יודעת להעניק שירות לכל סוגי התקלות בבית באופן מפוקח על ידי אנשי מקצוע שהאינטרס שלהם הוא הלקוח בלבד.

 

היתרונות של חברת שירות המטפלת בכל התקלות

 

  1. עבודה מול גורם אחד

    – הנדימן, מנעולן, איש מחשבים, מדביר, חשמלאי, אכנאי סלולר, שרברב, טכנאי מוצרי חשמל, גרר: כאשר אתם עובדים מול חברת שירות אחת אתם יכולים לקבל את כל השירותים במקום אחד מבלי להתחיל לחפש אנשי מקצוע לתקלות השונות. בצורה זו כל ההתנהלות שלכם היא יותר נוחה. בכל בעיה או בקשה של שירות יש לכם כתובת אחת לפנות אליה והיא מטפלת בכל סוגי הבעיות.

  2. שירות משופר

    במקרים רבים טכנאים מתנהלים כעסק עצמאי של אדם אחד. באופן טבעי הדגש שם הוא על הצד הטכני ולא על שירות הלקוחות. כך אתם יכולים למצוא את עצמכם מתקשרים שוב ושוב מבלי לקבל מענה, מחכים שעות לטכנאי ונשארים בחוסר וודאות ומשלמים מחיר מופקע מבלי לדעת בכלל האם הוא הוגן או לא. ההתנהלות מול חברה אחת מבטיחה לכם מוקד שירות לקוחות זמין ואמין, נציגים מקצועיים ולא כאלה שמתחלפים בכל שבוע, מערכות ממוחשבות אשר יודעות על התקלות אצלכם בבית.

  3. זמינות מלאה

    – בוודאי נתקלתם במצבים בהם נזקקתם באופן דחוף לטכנאי או שירות כלשהו בבית באופן דחוף. אבל הטכנאי עסוק מידי, בחופש, חולה או סתם לא עונה לטלפון. העבודה מול חברת שירות פותרת לכם את הבעיה ואת התלות באדם אחד. החברה מחזיקה צוות של מקצוענים בפריסה ארצית ותמיד תוכל להעמיד לרשותכם את איש המקצוע בעל המומחיות הדרושה לטפל בבעיה איתה אתם מתמודדים. חברה שמכבדת את עצמה נותנת אפשרויות יצירת קשר רבות: אפליקציה, ווטסאפ, טלפון כוכבית, פקס, אימייל ואתר אינטרנט.

  4. עלויות מופחתות

    – חברת שירות מעניקה לכם את שירותיה במודל של דמי מנוי חודשיים, זאת בשונה מטכנאי שירות אשר לא רק שמחייבים אתכם על כל עבודה בנפרד, אלא יש להם אינטרס מובהק שתשלמו להם כמה שיותר כסף עבור כל קריאה! מודל של חברה עם מנוי חודשי ללא תשלום נוסף או נפרד עבור תיקונים וחלפים שונים, מאפשר לכם ליהנות משירות תיקונים זמין בעלויות נמוכות יותר.

  5. חברה עם גב חזק

    – חברת שירות היא חברה גדולה ובעלת גב חזק ולא חברה של איש אחד. דבר זה מבטיח לכם גב חזק בכל מקרה של בעיה. אם חס וחלילה אינכם מרוצים מהשירות או התיקון, יש לכם כתובת אחראית לפנות אליה ולקבל פתרון הולם לכל בעיה שנתקלתם בה.

  6. שירות לקוחות משופר

    – כל ההתנהלות שלכם היא יותר נוחה ומהירה. אינכם צריכים להתמודד עם טכנאי שתוך כדי ביצוע עבודות התיקונים צריך גם לענות לטלפונים של לקוחות או שרואה אתכם כסימן דולר אחד גדול. כאן יש לכם מוקד שירות מודרני אשר מאפשר לכם לפנות אליו בצורה נוחה ומסודרת בזמן הנוח לכם, 24 שעות ביממה (אפליקציה, ווטסאפ, טלפון כוכבית, פקס, אימייל ואתר אינטרנט) וליהנות ממערכת ממוחשבת שכבר יודעת מה התקלה שלכם ומאנשי שירות שהאינטרס שלהם הוא אחד: אם אתם לא תהיו מרוצים, להם לא תהיה עבודה.

  7. פיקוח על הטכנאים

    – הידעתם? מלבד חשמלאי וטכנאי גז, כל אדם במדינת ישראל יכול לרכוש לעצמו ארגז כלים ולקרוא לעצמו "טכנאי". אין חוק, אין דין ואין דיין. אם יוסיף כמה שקלים יקבל גם דירוג גבוה והמלצות באחד מהאתרים ש"ממליצים" על אנשי מקצוע והנה הוא כבר אצלך בבית! בחברה מסודרת, הטכנאים שמגיעים אליך הביתה נמצאים תחת פיקוח של החברה. הם עברו לימודים במכללות מוכרות על ידי משרד התמ"ת, הם עברו תדריכים לגבי בטיחות בעבודה והם מחזיקים באישורים ובתעודות המתאימות לתיקון הספציפי שאותו הזמנת. האינטרס שלהם הוא לתקן לך את התקלה במהירות וביעילות. והעלות הכספית של התיקון? לא מעניינת את הלקוח!

 

פיקסי – כל השירות לבית במקום אחד ובמנוי אחד

 

עד היום התרגלנו שעבור כל תקלה בבית או במכשיר חשמלי בביתנו ישנו איש שירות או טכנאי שאליו יש לפנות.

מהיום ניתן לקבל את כל השירות במקום אחד – חברה אחת המציעה לכם את כל אנשי המקצוע לבית במקום אחד. בכל פעם שיש לכם תקלה יש כתובת אחת שניתן לפנות אליה ולקבל שירותי תחזוקת הבית.

מהיום כאשר יש תקלה בבית, לא צריך לחפש טכנאים; יש לכם כתובת אחת לפנות אליה ולקבל את כל שירותי התיקונים ותחזוקת מוצרי חשמל לבית במקום אחד.

 

פיקסי הוא מודל שירות אמריקאי שנותן לכם:

 

  • מנוי חודשי נמוך ומשתלם לכל התקלות בבית
  • מעל 150 אנשי מקצוע מהפרוסים בכל הארץ
  • הנדימן, מנעולן, אנשי מחשבים, מדבירים, חשמלאים, טכנאי סלולר, שרברבים, טכנאים לכל מוצרי החשמל בבית, שירותי דרך ועוד…
  • פתיחת קריאה 24 שעות באפליקציה, ווטסאפ, טלפון, פקס, אימייל, אתר אינטרנט (בטלפון מוגבל 09:00-15:00 ) . הכל מהיר ומיידי
  • כל השירותים תחת קורת גג אחת בפיקוח צוות מקצועי המסתמך על ניסיון של 42 שנה!
  • מחלקת שירות לקוחות קשובה ומקצועית
  • אחריות מלאה לכל תיקון
  • כתב שירות המקיף ביותר בישראל!

 

 

 

 

 

 

 

Like this article?

Share on Facebook
Share on Twitter
Share on Linkdin
Share on Pinterest

Leave a comment

גלילה לראש העמוד

מנויי פיקסי

גם בימים של מצב חירום, 

פיקסי ממשיך לתת שירות מהיר וחיוני למנויים שלו : 

קצר חשמלי בבית, מקרר מושבת, מכונת כביסה, טלויזיה, סלולר, מחשב ועוד… כל אלה מוצרים חיוניים בבית ובזמן שלא יהיה מי שיתקן, בזמן של תלונות רבות על אנשי מקצוע שמפריזים במחיר, פיקסי הוכרז כשירות חיוני וממשיך לתת שירות למנויים.

פנו אלינו בכל תקלה


לפני שיעקוץ אותך איש מקצוע

השאירו טלפון וקבלו ביקור של איש מקצוע חינם

למצטרפים חדשים בלבד

השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם