חדש תמורת ישן

כשמבטיחים לכם מוצר חדש אם לא ניתן לתקן את המוצר הישן

להלן סיכום של התנאים לקבלת מוצר חדש תמורת ישן בחברה מתחרה לפיקסי  : 
 
ראשית  זו חברה שנותנת שירות למוצרי חשמל בלבד. רק פיקסי נותן לכל התקלות בבית כולל חשמלאי, תיקון סלולר, מנעולן, מדביר, מחשבים ועוד..
 
שנית הם לא נותנים שירות לדוד ולבר מים
 
שלישית על מנת לקבל מוצר חדש, המוצר הישן חייב להיות לא בר תיקון ומתחת ל 10 שנים. ברור שזה כמעט לא אפשרי.
 
רביעית במקרה של קבלת מוצר חדש יש לשלם השתתפות בביקור טכנאי, השתתפות בעלות המוצר עצמו והובלה. מכיוון שהם לא מציינים איזה מותג יקבל הלקוח, ברור שמדובר במוצר סיני זול שכל התשלומים האלה מכסים עלות של חדש בלי טובות שלהם.
 
חמישית, במקרה נדיר שבו כל התנאים האלה מתקיימים, הם מתקשרים ללקוח ושואלים אם רוצה לשדרג את המוצר במחיר של כמה מאות שקלים בודדים. ככה גם יש להם רווח על המוצר והלקוח כמובן נדפק מבלי לדעת על זה בכלל והעיקר שהוא חושב שבאמת יקבל מוצר חדש תמורת ישן.
 
 

רק בפיקסי תקבלו אמינות, הגינות, מקצוענות וניסיון של 42 שנה!

פיקסי שירות תיקונים
פיקסי תיקונים

Image by <a href="https://pixabay.com/users/Perlinator-491438/?utm_source=link-attribution&amp;utm_medium=referral&amp;utm_campaign=image&amp;utm_content=1340048">Eric Perlin</a> from <a href="https://pixabay.com/?utm_source=link-attribution&amp;utm_medium=referral&amp;utm_campaign=image&amp;utm_content=1340048">Pixabay</a>

גלילה לראש העמוד

מנויי פיקסי

גם בימים של מצב חירום, 

פיקסי ממשיך לתת שירות מהיר וחיוני למנויים שלו : 

קצר חשמלי בבית, מקרר מושבת, מכונת כביסה, טלויזיה, סלולר, מחשב ועוד… כל אלה מוצרים חיוניים בבית ובזמן שלא יהיה מי שיתקן, בזמן של תלונות רבות על אנשי מקצוע שמפריזים במחיר, פיקסי הוכרז כשירות חיוני וממשיך לתת שירות למנויים.

פנו אלינו בכל תקלה


לפני שיעקוץ אותך איש מקצוע

השאירו טלפון וקבלו ביקור של איש מקצוע חינם

למצטרפים חדשים בלבד

השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם